Netscape 6.0 je lenoch

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 9 12:09:15 CET 2001

On 09/01/2001, Miroslav Lednicky wrote:

> Mam stejnou zkousenost, ale na RH 6.2cz

Jak psal Milan, zatim to asi nebude prilis optimalizovane. Nicmene pokud
Vam jde jenom o browser a chcete-li urychlit rozhrani, zkuste treba
Galeon nebo Skipstone. Prvni jmenovany ma asi vic funkci, ale aktualni
verze mi docela pada (drive to IMHO bylo lepsi).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas