POP klient s definovatelnymi filtrami?

Honza Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Leden 9 12:05:25 CET 2001

Dobry den,

Stanislav Meduna napsal(a):
> [...]
> posle ich externemu programu na vyhodnotenie a podla
> navratoveho kodu sa rozhodne, ci spravu downloadne,
> necha na servri alebo rovno zmaze?
>
> Dovodom je, ze pokial som napr. na cestach a stahujem
> si postu cez mobil, zaujimaju ma iba spravy z konkretnych
> adries mensie ako nejaky limit, zname spamy a vselijake
> sluzobne hlasenia chcem rovno zmazat a zvysok chcem
> nechat na servri.
>
> Uplne najlepsie by bolo, keby to fungovalo ako proxy,
> t.j. poskytovalo by to POP server na localhoste,
> ktory by videl len tie spravne spravy, ale to uz by

No, privela by to byt nemuselo, slo by to vyresit pomoci
procmailu na serveru, ktery by zpravy roztridil na "ty spravne"
a na ostatni a "ty spravne" by treba zaslal na adresu napr.
med na neco, kdezto zbytek by byl na meduna na neco...

Navic to med na neco by mohlo byt na uplne jinem serveru, ktery by
poskytoval POP sluzby. Fantazii se meze nekladou...

To by slo, ne?

> Zdravi
> --
>                                                 Stano