Routovaci tabulka

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Úterý Leden 9 13:44:15 CET 2001

> jo, samozrejme routed bezi.
>
> No, nevim jestli je to dulezite, bezi mi smerovani
> IPX protokolu na vsech kartach, kupodivu bez
> nejmensich problemu  ....

no ipx protokol by tomu vadit nemel. Ale zpet ke smerovaci tabulce.

smazat nevyhovujici zaznamy prikazem route lze smazat, jen se musi,
kdyz jsou takto pomrsena vypsat vsechny parametry, (-net, netmask dev
,...).

Obvykle je nutne smazat oba zaznamy zavolanim tohoto povelu dvakat a
pote znovu vlozit tento zaznam (pomoci route add + dalsi parametry).

preji hodne uspechu ...
--
L.V.
jezevec