Samba jako PDC pro WinNT

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Úterý Leden 9 12:05:39 CET 2001

Dobry den,
snazim se nahradit server WinNT4.0 v podnikove siti Linuxem. Vsechny
pocitace (cca 100PC) jedou pod WinNT4.0 Workstation. V soucasne dobe je
PDC WinNT server a jsou na nem jiz zavedena konta uzivatelu a dalsi
nastaveni.
Nyni jsem dostal novy pocitac pro novy NT server, ale Windows bych na
nej radeji nedaval. Nainstaloval jsem na nej zkusebne RedHat Linux7.0 -
funguje.

Chtel bych se zeptat, jestli Samba umi delat Primary Domain Controller
pro sit Windows NT? Dale bych se chtel zeptat, zda-li nema nekdo
zkusenost s nahrazovanim WinNT serveru Linuxem?

Jiz jsem castecne experimentoval s ruznymi vysledky. Domnivam se, ze
spravne nastaveni security v smb.conf by melo byt user. Hesla bych rad
posilal sifrovana, takze mi asi nezbyde nez mit uzivatele Samby oddelene
od Linuxovych /etc/passwd (mozna i celkem jini uzivatele).

Slozite to ale vse zacina byt v tom, ze bych k tomuto Linuxovemu PCD
chtel pridat jeste pravy WinNT4.0 (soucasny) server jako backup.
Uzivatele bych rad nejak prevzal ze soucasne domeny, abych je nemusel
vsechny znovu zakladat.

Budu rad za kazdou radu a predem dekuji i za naznaceni spravneho smeru.
Bohuzel anglicky umim jen velmi malo.

 Linux: RedHat7.0
 Jadro: 2.2.16-22
 Samba: 2.0.7