POP klient s definovatelnymi filtrami?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Leden 9 14:12:48 CET 2001

Dobry den,

Stanislav Meduna napsal(a):
> Honza Marek schrieb in Nachricht <20010109120525.C23700 na hazard.jcu.cz>...

> Problem je v tom, ze na tom servri nie som panom, inak by som
> sa pochopitelne s podobnymi hackmi nebabral :-)

Hmm... a nemate tam nejaky linuxovy stroj, na kterem byste byl panem
a ktery by byl schopen neco takoveho udelat? To by asi bylo
nejjednodussi reseni: stahnout si to fetchmail-em a procmail-em
rozsortovat...

Jinak z tech veci, ktere jste popisoval, umi fetchmail pouze omezeni
limitu kB na zpravu, o stahovani hlavicek mailu jsem se nikde v jeho
dokumentaci nedocetl. A jiny prostredek, bohuzel, neznam...

> Zdravi
> --
>                                                   Stano

Zdravi