Samba jako PDC pro WinNT

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Úterý Leden 9 14:11:28 CET 2001

>   Samba od verze 2.0.7 je schopna delat PDC i BDC oproti WinNT-4.0 a nemam
> s tim spatne zkusenosti.
nechcem sa hadat, ale podla dokumentacie samba-2.0.7 sa da obmedzene pouzit
ako PDC
(pouzivam ku vsetkej spokojnosti, ale len pre w9x), vobec sa vsak neda
pouzit ako BDC. tento
problem by mali riesit samba 2.2.0 alfaX a samba-tng alfaX.
pre pripojenie winnt aj win98 k domene pod pdc na sambe sa da riadit
dokumentaciou, ktora je v balicku
so sambou - asi DOMAIN.txt. a knihou using samba.
niesom si vsak isty - opravte ma - so samba-2.0.7 sa nedaju nastavovat prava
userov
na jednotlive zdielane prostriedky (nieje databaza userov na sposob win)

>Obzvlaste pro sit s Win2k je celkem  zazitek to rozchozovat.
v konferencii na samba.org je v jednom z prispevkov celkom dobre popisany
postup. ak by bol
zaujem tak to pohladam a poslem.

S pozdravom

---
        Mgr. Radoslav Findrik
  SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
            spravca na tir.sk

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!