proces :-0

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Úterý Leden 9 14:40:40 CET 2001

Zdravim.

> No pouzivam Debian 2.1 a standartni jadro v oficialni 5-ti CD
> distribuci... tedy 2.0... Myslite, ze by pomohlo (od tuhnuti)
> pouziti novejsiho jadra?

Skor by mohli pomoct nove Xy. Ale update na Debian 2.2
by tiez nebol od veci.

> find /dev/hda3 -inum 217352
> (ted to ma zrovna inode num. 217352) nevypise vubec nic. (hda3 je moje

> ext2 particie s linuxem, pak mam jeste hda5 se swapem)

Prvy argument prikazu find je cesta, nie zariadenie.
Teda pokial je /dev/hda3 namountovany ako /, tak:

find / -inum 217352

> P.S. Neni to nahodou nejak "hacknute" ?? Mam poc v cvut sit a urcite
> se tady najde spousta "ftipalku" ktery by to zvladli....

:)))

Ked to mate na studentskej sieti, tak by nemal
byt problem to pravidelne updatovat. A pripadne
si prizvat na spolupracu nejakeho lokalneho odbornika...

--bye,
	rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>