Samba jako PDC pro WinNT

Martin `Murphy` Mares mmares na m2000.cz
Úterý Leden 9 15:51:29 CET 2001

> nechcem sa hadat, ale podla dokumentacie samba-2.0.7 sa da obmedzene pouzit
> ako PDC
> (pouzivam ku vsetkej spokojnosti, ale len pre w9x), vobec sa vsak neda

Mate pravdu, PDC se da nasimulovat. Ja to taky pouzivam uz asi
pul roku k plne spkojenosti pro win9x.

> niesom si vsak isty - opravte ma - so samba-2.0.7 sa nedaju nastavovat prava
> userov
> na jednotlive zdielane prostriedky (nieje databaza userov na sposob win)

Deznam uzivatelu a skupin pro sdileni prostredku se opravdu neda
zobrazit. Hledal jsem to asi dva dny v ruznych konferencich.
Bohuzel to jeste neni implementovano.
Zkousel jsem prelozit i sambu-tng, ale tam seznam uzivatelu taky
nefungoval. Je pravda, ze uz je to nejaky patek, co jsem to
prekladal, mozna se to zmenilo a uz to tam maji.

S pozdravem
--
Martin 'Murphy' Mares
ICQ: 99734228            Administrator serveru m2000.cz