Samba jako PDC pro WinNT

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Úterý Leden 9 16:34:41 CET 2001

Tue, Jan 09, 2001 ve 02:57:57PM +0100 Dan Ohnesorg napsal:

> BDC, kdyz PDC jsou windows NT se neocekava ani v rade 2.2.0. Ale 2.2.0 jde
> mnohem dale v implementaci PDC jako takoveho. Uz se tesim na tisk reseny
> na strane serveru a ACL. ZAtim jsem to ale jeste nestihl prubnout.

Zkousel jsem z cvs (21.12.2000) sambu 2.2.0. Jela krasne, ale nakonec jsem
tvrde narazil, ze se pocitace neautentizovali proti sambe navzajem.
:o)) To jsem to krasne zamzil ... :o))

Stav jaky jsem mel: 1x PDC samba cvs 2.2.0, 2x WinNT workstationy
Na obouch NT jsem byl prihlasen do domeny, ale z NT se nedalo podivat
na sdilene veci z druchych NT, coz bylo nutne.

Jinak na NT strojich se zobrazovaly i security (seznam skupin a useru
z PDC samby), ale nesly nastavovat (celkem me prekvapilo, ze se ten
seznam zobrazoval, nebot v dokumentaci bylo, ze to 2.2.0 zatim neumi).

Dalsi omezeni jsem videl v tom, ze jsem nenasel, jak nekterym uzivatelum
vytvorit sdileny (roaming, mandatory) profil a jinym lokalni profil.
Zkratka se mi zdalo, ze samba jako PDC zatim nehraje na ruzne nastaveni
useru.

Takze se tesim na konecnou verzi 2.2.0 popr. na verzi 3.0. A doufam,
ze pristi rok uz NT server zrusim uplne. Ted jsem jej musel presunout
na nejakou sunku kvuli autentizaci do domeny.

Luf