W9X-CacheHandling.reg - CHYBA was: samba a foxpro :-)) neviditelne zaznamy.

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Úterý Leden 9 17:05:44 CET 2001

Dd,

9. ledna 2001, 15:48:02, j.c. napsal/a:

jc> jeste jsem narazil (pres archiv a.p. zrejme to tu bylo pred rokem) na
jc> soubor W9X-CacheHandling.reg

jc> <CUT>

REGEDIT4

; Contributor:  John H Terpstra <jht na samba.org>
; Date:         Feb 15, 1999

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\VREDIR]
"DiscardCacheOnOpen"=string:00000001
</ENDCUT>

^^^ N E C H O D I, vi nekdo prosim, jak by to melo byt spravne? Diky.
Zkusil jsem:
"DiscardCacheOnOpen"="00000001"
to sice cosi do Win registry zapise, ale nemohu si to ted overit :-(.
Pouzil jste to nekdo?

--
S pozdravem,
 j.c.                            http://www.nastenky.cz/foto/