skusenosti s prechodom na kernel 2.4.0

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Úterý Leden 9 20:32:28 CET 2001

   From: Martin Mačok <martin.macok na underground.cz>
   Date: Tue, 9 Jan 2001 11:48:46 +0100

Ahoj,

   > Vyupgradovat vsechno potrebne v Documentation/CHANGES (vzal jsem SRPMS

Documentation/CHANGES: file not found :-)

   > z distribuce, podstrcil tomu aktualni tar.gz zdrojaky, malinko opravil
   > patche). Jadro mam bez podpory devfs a prechod byl naprosto
   > bezproblemovy.

Hmm. Používáš USB? Loadují se Ti korektně moduly? Můžeš smazat prázdný
aktuální adresář (rmdir .)? Zkoušel jsi hodně zatížit systém tak, aby se
otestoval nový VM subsystém? A tak bychom mohli pokračovat hodně dlouho...

Je úplně jedno, jakou distribuci máte. Téměř žádná z posledních stabilních
distribucí není připravena na Linux 2.4 (i když marketingový pracovníci
některých distributorů to tvrdí). Podle mne připravenost je to, že napíšu
rpm -Uvh kernel-2.4.0-1.i386.rpm a všechno bude fungovat. Což triviálně
nemůže splňovat zatím žádná distribuce, protože např. nikdo nemá v
distribuci modutils-2.4.1.

A pokud se na to, zda problémy při přechodu budou nebo ne, musíte ptát,
problémy mít budete! Nechci působit negativně, ale před upgradem na 2.4 si
pořádně rozmyslete, na co počítač potřebujete a zda-li se Vám vyplatí
případné potíže...
--
Pavel Janík ml.
Pavel na Janik.cz