OT: Palm OS ROM file pro emulator

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 9 22:11:04 CET 2001

On 09/01/2001, Libor Mitrenga wrote:

> nema nahodou nekdo k dispozici takovy soubor. Na www.palmos.com za
> takovy soubor (aby se clovek podival co to ten PalmOS vlastne je)
> chteji zaplatit "Partnerstvi". Ja ale zatim nevidel, jak vlastne
> PalmOS funguje a hned za "funkcni" emulator chteji penize.

To neni tak uplne pravda. Pristup k obrazum jednotlivych verzi OS muzete
ziskat, stanete-li se registrovanym vyvojarem, coz nestoji nic (vyjma
postovneho, protoze musite poslat smlouvu pozemni postou a podpisu NDA).

Jinak obraz lze stahnout z kazdeho Palmu, ovsem jeho poskytnuti treti
osobe je jaksi nelegalni.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas