instalace RH7.0CZ (urgentni)

Úterý Leden 9 23:20:38 CET 2001

On Sun, 7 Jan 2001, David Olszyński wrote:

> Kolega tu prave instaluje RH7.0CZ pres ftp a jednim z poslednich
> baliku je aumix-X11-2.6.1-2.i386.rpm. Tenhle balik se ale nechce
> nainstalovat. V konzoli to dokolecka vypisuje:
> * IOError ftp error occured getting
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-cz/7.0/disks/disk1/RedHat/RPMS/aumix-X11-2.6.1-2.i386.rpm: [Errno
> ftp error] 550 aumix-X11-2.6.1-2.i386.rpm: No such file or directory

Moje chyba. Kvuli uspore mista jsem dal na Odyssea jen obrazy (ISO image)
instalace a ty jsme namountovali do adresare disks/disk1 a disks/disk2
(kvuli pristupu k jednotlivym RPM balickum). Neuvedomil jsem si, ze pri
instalaci pres FTP a HTTP protokol je to vse potreba mit v jedinem
adresari (resp. me nenapadlo, ze to nekdo takhle z Odyssea bude
instalovat).

Vytvoril jsem tedy podadresar i386 a do nej nafrkal symbolicke linky
vedouci do obrazu namountovanych pres loopback. Pridal jsem i README.
Sice jsem to nevyzkousel, ale melo byt to normalne fungovat.

Jeste jednou se postizenym omlouvam za tuto neprijemnost. Pripadne dalsi
reklamace kdyztak primo na moji adresu (bude to rychlejsi, alespon tu
stiznost v konferenci neprehlidnu).

--
                        Milan Kerslager