Chodi niekomu na RH 7.0 acroread?

Středa Leden 10 09:01:09 CET 2001

> Ak sa nemylim, zrovna acroread nema so stdc++ nic do cinenia,
> ale 100% isty si nie som, musim doma pozriet. Ten balik ale
> nainstalovany mam.

No, ja ho take pouzival. Muzu to znovu vyzkouset. Ovsem je pravda, ze
nejmene jedna aplikace mi prestala chodit po prechodu na glibc 2.2 z
updates (chyba aplikace).

K Acroreadu nejsou zdrojaky, takze ho nelze prelozit proti nove glibc a je
treba spokojit se s tim, co dava Adobe k dispozici. Da se predpokladat, ze
u Adobe bude nekdy casem k dispozici i verze pro novou glibc.

--
                        Milan Kerslager