POP klient s definovatelnymi filtrami?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Leden 10 08:47:30 CET 2001

Pavel Kankovsky schrieb in Nachricht
<20010109185522.67A2.0 na argo.troja.mff.cuni.cz>...

>To nevim, ale kdyz misto POPu pouzijete IMAP, tak lze takovy program
>naimplementovat celkem snadno. :)

To je jasne, ale pravdu povediac IMAP zatial u nasich providerov
prilis bezny nie je.

Paci sa mi, ako tu clovek na otazku na konkretnu vec dostane
pat odpovedi, ako to urobit nejako inak :-))) - to je v zasade
dobre a je mojim problemom, ze som nenapisal vsetky limitne
podmienky (ako napr. ze by mi vadilo davat heslo do toho
mailboxu na masinu tretej strany a.p. - vrtakom co sa tyka
bezpecnosti POP-u ako takeho podotykam, ze ide o POP
over ssh a.p.). Skutocne mi islo o riesenie ciste na strane klienta.

Honza:
> Jinak z tech veci, ktere jste popisoval, umi fetchmail pouze omezeni
> limitu kB na zpravu, o stahovani hlavicek mailu jsem se nikde v jeho
> dokumentaci nedocetl.

POP protokol pokial viem vie povedat "stiahni mi hlavicky plus
max. n riadkov spravy" - napr. Pocket Outlook pre Windows CE
to aj pouziva, takze doimplementacia by nemala byt nejakym
velkym problemom a mozno to aj spravim.

Zdravi
--
                                                    Stano