skusenosti s prechodom na kernel 2.4.0

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Leden 10 09:00:59 CET 2001

Milan Kerslager schrieb in Nachricht ...

>Odpoved zni, ze v dobe, kdy se to reklo, to mohla byt pravda

Nemohla. 2.4.0 vtedy nebola vonku, takze prehlasit o niecom,
ze je na nu pripravene, je dost odvazne.

> Dost zbytecny vypad, ne?

Aky vypad? Ostatne ani nemenoval, o ktoru distribuciu sa jedna :-)
A zrovna dotycna distribucia moze dakovat bohu, ze 2.4.0
v case jej vypustenia este nebola, pretoze pridat ku vsetkym
diskutabilnym rozhodnutiam este aj nove jadro by uz bolo
skutocne prilis.

Pavel ma pravdu. Zmena na 2.4.0 nie je trivialna a s kazdou x.y.0
verziou software pride spusta chyb, pretoze proste nie je otestovana.
2.2.0 bola dokonala tragedia a ako-tak sa stabilizovala az niekde
okolo (odhadujem) 2.2.5.

>Rekl bych, ze zde se uz shodneme.

Asi tak. Don't touch running system - pokial nove features nutne
nepotrebujete a nie ste ochotni spolupracovat pri testovani
s vedomim moznych nasledkov, pockajte.

Zdravi
--
                                                   Stano