staroffice 5.2 cz(suse.cz) a java

Středa Leden 10 09:31:42 CET 2001

On Wed, 10 Jan 2001, Radim Gelner wrote:

> To uz muzete udelat dnes. Jenom vam to zabere vice casu nez se spec
> souborem.

Pokud tomu dobre rozumim, Sun nepovoluje redistribuci StarOffice (ponechal
na verzi 5.2 starou licenci). Nicmene po kontaktovani mistni pobocky Sunu
jsem byl (nejen ja) ujisten, ze Sun ma zajem na rozsireni StarOffice a
neklade ze sve strany zadne prekazky (tj. vyjimka se udeluje kazdemu, kdo
ma na tom nekomercni zajem, resp. nebude StarOffice prodavat). Jediny
dalsi pozadavek je, aby byla zachovana moznost registrace uzivatele, coz
vsichni dodrzuji (alespon vsechny balicky, ktere jsem zatim osobne
vyzkousel).

S temi zdrojaky je to skoda, ale uz jsem si nejak zvyknul, ze to u SuSE
neni. Nicmene mi pred vanoci slibili, ze tam budou (P. Janik), takze nam
to treba jednou skutecne zabere mene casu :-) [nerekl bych, ze upload
SRPMS zabere tolik prace].

--
                        Milan Kerslager