skusenosti s prechodom na kernel 2.4.0

Středa Leden 10 10:54:25 CET 2001

>    >    NO na routeru toho az zase tak moc neni a tak se to IMHO diky novym
>    > vlastnostem Linuxu 2.4 vyplati... sam o tom uvazuji, stejne jsem to
>    > delal i pri 2.0 -> 2.2 a vim, ze to jde...
>
> hmm a pokud je ten router i firewall? Přejdete na netfilter nebo budete
> používat staré ipchains? Kolik lidí tento backward-compatible interface již
> zkoušelo? Deset?

	Me nezajima backward-compatible, pokud ano, mohu zustat u 2.2, prave
zminka o tom ze je to router mela implikovat, ze tam chci 2.4. nasadit
prave quli iproute2...

>    > BTW kdyz Documentations/CHANGES neni, kde jsou popsany prerekvizity
>    > Linuxu 2.4?
>
> Documentation/Changes?

	Vcera jsem dotahl, z debaty jsem ziskal ideu, ze ten soubor tam snad
ani neni..;-) Diky za tip.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno