BFU nechodici posta rootovi

Tomas Cermak Cermak na Aquasoft.cz
Středa Leden 10 12:04:25 CET 2001

pkucera na mh.vri.cz writes:

> Dobry den,
>
> 	mam nainstalovany qmail. Chodi celkem bez problemu, az na jednu
> malickost. Poslu-li postu rootovi, tak se mi vrati jako nedorucitelna. Ostatnim
> uzivatelum chodi bezproblemove. Nize prikladam vraceny majl. Hledal jsem, kde
> jsem mohl, ale zatim bezuspesne. Nasel by se tu nekdo, kdo by mi mohl poradit?

qmail nedorucuje postu rootovi aby nikdo nemel pokuseni poustet si
postovniho klienta pod rootem. Jeste by kliknul do nejake prilohy a co
potom :-)

v adresari /var/qmail/alias zalozte soubor .qmail-root a do nej
napiste uzivatele kteremu ma posta pro roota prijit.
(echo "honza" >/var/qmail/alias/.qmail-root

Tomas Cermak

PS. spravna konference pro vas dotaz je sendmail na linux.cz