skusenosti s prechodom na kernel 2.4.0

Vitezslav Samel samel na mail.cz
Středa Leden 10 13:25:58 CET 2001

	Ahoj!

> 	Tak ted jsem asi mimo misu ja... v AdvRouting-HOWTO je popisovano
> iproute2 a vse je demonstrovano na Linux 2.4 (hned prvni priklad na
> 2.2.17 vypada jinak nez by mnel...:-(). O iptables vim take, ale mel
> jsem za to, ze iptables (nazev z lnx 2.4) a iproute2 (vyvojarsky nazev)
> je jedna a ta sama vec...
>
> 	Pokud se mylim, zeptam se takto... kde naleznu relevantni informace
> (necekam, ze to bude hned HOWTO (prece jen i v AdvRouting je toho hodne
> 'FIXME', Write me or others...))? Mam pomerne velmi presnou predstavu,
> [...]

	Ano, iproute2 != iptables

  Dokumentace k iproute2 je primo v tom .tgz v adresari iproute2/doc.
  (ftp://ftp.inr.ac.ru/ip-routing/iproute2-2.2.4-now-ss001007.tar.gz)

  Dokumentace k iptables je formou "Rusty's Unreliable Guides" na domacich
  strankach iptables (napr. http://netfilter.kernelnotes.org/)

	Ahoj

		Vita Samel