mgetty+sendfax

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Leden 10 13:51:08 CET 2001

Mám skriptík, který příchozí fax pošle mailem tak, že přiloží náhledy
jednotlivých stránek v GIFu (například Outlook Express je rovnou zobrazí
== netřeba nic otevírat) a pro tisk přiloží PDF.

Při úpravách jsem vycházel ze skriptů z mgetty+sendfax (nachází se u
zdrojáků, u binárek bohužel nikoliv).

Slávek.