cdparanoia + generic scsi

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Leden 10 17:05:58 CET 2001

"Daniel F. Hrouzek" wrote:
> (tzn. cdparanoia a lame 3.87) a dosel jsem k nasledujicim vysledkum:
> grabovani audio probiha ryxlosti zhruba mezi 1.4x (na zacatku) a 3.6x (na
> konci cd, original), komprimace do mp3 potom ryxlosti 1.4x - 2.0x. ja nevim,
> ale nedavno ve win jsem mel v audiograbberu (samozrejme ze na stejnym
> hardwaru) ryxlost grabovani okolo 8x pomerne stale, lame dll kodek to valil
> asi 5x. myslel jsem si, ze pod linux to bude lip optimalizovany... no ale
> treba delam xybu ja. jenom pripominam, ze cdparanoia nema zadny extra

K tomu muzu asi dodat tohle - docela si hlidam aby grabovane CD bylo
pokud mozno
presna digitalni kopie 1:1.

Ve Windows jsem zkousel ruzne programy na grabovani - nejrozumeji se
tvari EAC -
ale jen do te doby, dokud se temto "graberum" predkladaji spravne a
ciste CD.
V momente, kdy jsou CD ruzne poskozena nebo vypalena podivnymi
mechanikami, tak
se deji veci - cdparanoia grabuje v daleko daleko daleko vyssi kvalite,
nez
jakykoliv windowsi program co znam - v podstate se ji podari temer vzdy
opravit
i docela slusne poskozenou nahravku - Ci-li pokud mate cista lisovana
CD, tak EAC
je lepsi volba, pokud ne, tak neni nad cdparanoiu.

Rychlost LAME, ze by byla 5x vetsi na Windows pri stejnych option se me
nezda.
Rychlosti 1.4 mam ja na 560MHz Celeronu pri techto options -m j -V 1 -h
Coz je asi tak ta nejvyssi kvalita jakou lame dokaze konvertit.

Pokud ale jedete na standardni 128b pak by rychlost mela byt skutecne
okolo toho 5-ti nasobku
Pro porovnani je nutne porovnavat kompresi se stejnymi options.
Ale jinak drobne navyseni rychlosti bych u Windows cekal nebot umi
pouzivat MMX na vice
mistech - v linux-u je jen tam, kde ho autori lame pouzili ve
zdrojacich.
--
             There are three types of people in the world:
               those who can count, and those who can't.