Sound Pro - beginner

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Leden 10 19:00:48 CET 2001

On Wed, 10 Jan 2001, Blasko Marek wrote:

> na ten navod sa vyserkat lepsie je to skonfigurovat ako sounblaster 16
>
> a este nieco na penguine je to dobre popisane ;)

V návodě je také popsáno že ji můžete nakonfigurovat jako SB.

> mne ide vsetko

A používáte co za ovladače OSS, ALSA?
A mate čip CMI8330 nebo Sound pro, ono je jich více a jsou připojeny
některé na PCI a některé na ISA sběrnici.
Co máte za čip? Musite kouknout přímo na něj, většina programů u všech
čipů zahlásí CMI8330.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.