Prehravac poporujuci Soreson video

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Leden 10 16:26:38 CET 2001

On 10/01/2001, Marian Cavojsky wrote:

> Ak existuje pre win a je to dll, tak by mohol pomoct LAMP, nie? Berte
> to len ako poznamku, neskusal som.

Zase tak dulezite, abych se tim zaobiral nejak dusledne, to pro me neni
a nemam na to ani cas. Nicmene na webu jsem cetl stiznosti, ze Sorenson
nejde ani ve Windows prehravat nicim jinym, nez original QuickTime
playerem od Applu, takze snad ten kodek neni k dispozici ani v nejake
"bezne" forme, ktere rozumi vsechny ty MediaPlayery atd.

Pokud by to nekdo s LAMPem nebo necim podobnym rozbehal a nebylo to v
rozporu s licenci na ty knihovny, rad to zkusim, ale jak rikam, svet se
pro mne rozhodne nezbori, kdyz to nepujde. Jenom si pomyslim neco
sprosteho o Applu a patentech a zivot pujde dal :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas