Prace s RAMdiskem

Stanislav Cikalo xcikalo na fi.muni.cz
Středa Leden 10 15:18:27 CET 2001

  Dobry den,

  pokousim se vytvorit si bootovatelnou disketu a postupuji takto:

  1) mknod /dev/ram_bralin b 1 1
  2) dd if=/dev/zero of=/dev/ram_bralin bs=1k count=2048

  a zde je problem. Nevim proc, pise mi to hlasku:
  "dd: opening `/dev/ram_bralin': Takové zařízení nebo adresa neexistuje"

  Zkousel jsem pouzit i pripravene RAMdisky, napr:
  "dd if=/dev/zero of=/dev/ram9 bs=1k count=2048", ale marne. Psalo mi to
totez. Nemohu dal pokracovat, dokud se pres to nedostanu. Cetl jsem
si archiv konference s timto tematem, ale dany problem jsem tam
nenasel. Nevite nekdo, co s tim ?

Stanislav Cikalo                xcikalo na fi.muni.cz
                                http://www.fi.muni.cz/~xcikalo/