OT: Re: Karel pro Linux

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Leden 10 15:13:36 CET 2001

> A Logo? Je velmi podobne co se tyce ideje Karlovi. Mate zelvu, ktera

Logo jsem nakonec stahl z freshmeatu, ale prislo mi slozite (teda aspon pro
male dite) a taky se mi moc nelibilo zobrazeni (cekal jsem zelvu a on to byl
trojuhelnik). Pak jsem dostal soukrome Karla pro dos a je to presne to, co
bych si predstavoval. Mozna je to tak dokonce lepsi, kdyz programy-hracky
bezi na OS, ktery je hracka :-). S vyukou OS pro dospele zacneme pozdeji...

> umi chodid vpred a otacet se o libovolny uhel. Kdyz da ocas dolu,
> zanechava za sebou caru. Kdyz ho ma nahore jde bez cary.

Ty posledni dve vety jsou kouzelne, moc se mi libi, to bude ta moje
zastuzena puberta :-) Nemyslim to nijak zle, takze se, prosim, neurazte, ale
ze Vy jste dnes snidal vtipnou kasi ... :-)

S pozdravem Zdenek Bohm