zarovnani a nuly (0001)

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Středa Leden 10 15:50:29 CET 2001

uhlar na fantomas.sk wrote:

> Michal Hajek <hajek na nspuh.cz> wrote:
>
> -> Nevim, kdo to vymyslel, pokud myslite ceny za nejzbytecneji pouzite
> -> prikazy :-) A v tom mem konkretnim skriptu jenom potrebuju
> -> nastavit promennou, ne ji vytisknout, takze interni prikaz typeset
> -> mi skutecne prijde vhodnejsi, nez externi printf.
>
> potrebujete nastavit retazcovu premennu na 0001 alebo s nou aj pocitat ? a
> preco ? kedy sa to prejavi inokedy ako pri vystupe, pripadne poslani do
> ineho programu alebo suboru ?

No, konkretne v tom skriptu, kde jsem to chtel opravit (jeste
jsem se k tomu nedostal) mi nejaky prikaz vraci hodnotu numero
nebo text. Dal se s tim zachazi jako s retezcem, vcetne porovnavani
a potrebuju, aby porovnani "19" bylo > "2". Ja vim, ze bych mohl
testovat, jestli to je retezec atd atd, ale tohle se mi hodilo
vic. Pocitat a s tim nepotrebuju (v tomto konkretnim pripade).
No a taky obcas se to hodi pri generovani jmen souboru...

Proste, hotovy skript, kde je na tohle pouzit printf a jde
to i bez printf :-)

MH
Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz