Netscape 6.0 & pac file

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Leden 10 15:39:20 CET 2001

Igor Kilian wrote:

> Nedavno som sa rozhodol, ze vytvorim pac subor (proxy autoconfig file).
> Hladal som navod a nasiel som ho na netscape. Podla neho som ho vytvoril
> odskusal a fungoval ako na netscape tak aj v MS Exploreri, az na vynimku
> a tou je posledny Netscape 6.0. Ked v nastaveni dam URL daneho suboru,
> tak mi nic nezobrazi, ani jednu stranku. Proste kasle na mna. Robi to ako
> verzia linuxova tak aj M$. Nestretol sa s tym niekto? Ake je riesenie? Navod
> je starsieho data existuje nieco novsie?

Netscape volne nabizi na svym ftp serveru
CCK (Client Configuration Kit) a MCD
(nemuzu si vzpomenout co ta zkratka znamena),
ktere obsahuji i nastroj (confedit) na tuning clientu.

Dokumentace je dost zastarala, confedit umoznuje
nastavit i veci, ktery jsem v dokumentaci vubec nenasel.

CCK je ve verzi pro 4.x a 6.x, takze asi opravdu doslo
k velkym zmenam a proto Vam to nefunguje.

Ja CCK pouzivam na vyrobu .jsc skriptu na automatickou
konfiguraci klientu. Po startu si browser sosne
kompletni nastaveni se serveru a zaridi se podle toho.
Da se urcit, ktere veci si smi uzivatel zmenit a ktere ne.
Nastavit lze prakticky vsechno vcetne takovych srandicek,
jako jsou odkazy pres tlacitko MyNetscape, Help, Search,
logo browseru apod.

Myslim, ze tim jdou udelat i .pac fajly.

Kdyz jeste zapnete roamovani uzivatelskych profilu, tak
Vam Netscape (az na to nestastny HTML) nebude pripadat
jako uplne mizernej browser.

Jedna nevyhoda je, ze confedit je napsany v javascriptu, kterej
na unixu moc nejede, a je lepsi ho poustet na Win.
A pak taky CCK je trosku vetsi kousek na download, podle
verze ma 30 - 80 MB (obsahuje totiz kompletni instalaci
netscapu), ale confedit se da vykuchat. Pak ma < 100 kb.

pk

--
Nowhere to run.