Frontend for RPM

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Leden 11 06:48:39 CET 2001

> rpm --rebuild glitter-1.1-2.src.rpm
>
> Treba to projde.
>
> Milan Kerslager

Ja bych se jeste zeptal na jednu vec v souvislosti s programem purp, ktery
tu byl zminovan. Na konzoli mam nastaveno zobrazovani ceskych fontu. V
pripade, ze stustim purp, vyberu nejaky balicek a dam volbu description,
nastanou dve moznosti: Pokud jde o balicek s komentarem v anglictine, je vse
v poradku, ale v pripade ceskych komentaru balicku z distribuce RH6.2cz jsou
misto hackovanych pismenek e, s, r, z, zobrazovany jen problikavajici
obdelnicky.
Jde purp spustit v text. rezimu s nejakym parametrem, aby bylo zobrazovani
cestiny spravne? Pokud je purp spusten v xtermu, zadne takove potize nema.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz