Fonty StarOffice pri exportu -> EPS

Jiri Stary stary na ugn.cas.cz
Čtvrtek Leden 11 08:50:46 CET 2001

Tak bohuzel, doporucena kontrola/oprava prvniho radku ve scriptu
sofc (tenhle balik byl prilozeny u SO na CD RH 7.0 cz) nezafungovala.
Je to verze psana v Perlu (asi puvodni, zminoval se o ni p. Gelner),
tudiz sed neni treba...

Cesty jsou nastavene spravne, alespon se to tak tvari, (libovolny)
dokument pres to projde a transformuje se (overeno prikazem
strace sofc <soubor.ps>). Konfigurace tiskarny je snad taky
v poradku, napr. soubory prelozene TeXem a tistene z GhostView
se vytisknou spravne ...

No nic, zkusim do konce tydne nainstalovat SO 5.2cz (SuSe), tim by
se snad melo vse vyresit. Zajimalo by me vsak, zda je to nejaka
chyba u mne v nastaveni, nebo v balicich na cedeckach RH 7.0 cz ...

                                                 Jiri Stary