Prosba o shrnuti tematu kolem gcc/kgcc

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Leden 11 12:15:33 CET 2001

Milan Kerslager schrieb in Nachricht ...

>Jasne. Vezmu RH 6.2, upgraduju RPM, stahnu SRC balicek pro 7.0 a
>rekompiluju.

Aha. No, to pravda vyzaduje tu 6.2 mat niekde nainstalovanu,
co nebude pripad vacsiny ludi...

>Vyjadril jsem se dost nejasne (ale do 7.0 bych rpm-3.0.6
>nedaval :-)).

Ono by teoreticky mohlo ist prevadzkovat aspon pre ucely
tvorby rpm-iek dve verzie vedla seba - ide o staticku binarku
a vsetky cesty a.p. by mali byt zvonku nastavitelne, teda
pokial ide nastavit /usr/lib/rpm (nie som si isty a v dokumentacii
je prd).

>Delam to pro lidi, kteri chteji novou jen jednu komponentu a upgrade
>celeho systemu by byl porod.

Ved to - problem Linuxu je, ze bud clovek musi mat celu
plejadu konfiguracii, alebo nutit pouzivatelov pouzivat jednu
konkretnu. Bohuzial ani prekompilovanie rpm-ka, hoci aj
bezproblemove, pre vela pouzivatelov nie je schodnou cestou.

Zdravi
--
                                                      Stano