ftp prenosy pomoci Midnight Commanderu

Čtvrtek Leden 11 15:26:35 CET 2001

On Thu, 11 Jan 2001, Libor Chocholaty wrote:

> pri kopirovani mezi dvema Linuxovyma stanicema (RH6.1 a RH6.2) mi vdycky
> zatuhne MC. Tedy presneji receno pokud jsem prihlasenej na tom rh6.1 a
> prenasim ze stanice s rh6.2,  vzdycky mi MC zatuhne po preneseni jednoho
> souboru. Prenese jej cely, ale tim konci. Z druhe strany to jde.
> Telnetnu se na stanici s rh6.2 a pak to frci jedna radost. Nevite co by
> mohlo byt spatne?

TOhle je dusledek toho, ze novejsi ftp servery se nyni chovaji podle RFC.
Bud si zapnete na tom novem serveru emulaci stareho chovani na ftp serveru
nebo pouzijte (upgradujte) na novejsi MC. Stejny problem maji i jine
starsi klieti (napr. program mirror, ...).

Na 6.1 pouzijte MC z 6.2. Major verze zachovavaji binarni kompatibilitu.

--
                        Milan Kerslager