Sound Pro - beginner

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Leden 11 18:42:40 CET 2001

On Thu, 11 Jan 2001, Blasko Marek wrote:

> OSS

> toto je jedno niekde sa to vola tak a niekde inak.

Není to jedno, právě zde je zakopán pes některé čipy nejsou 100%
kompatibilní s CMI8330.

> pci verzia ma ine ciselko ;)

Ano existuje novější který má jiné označení.
Pokud bude zájem mohl bych pohledat dokumentaci. Snad ji najdu :-(

> sopro je to cmi8330

A tak zde je ta zrada pokud máte 100% cmi8330 tak tam to asi funguje,
ale já mám pouze jeho kopii kterou programy taky označí jako cmi8330 i
BIOS ji tak označí, ale na čipu je napsáno:
"Sound Pro HT 1869V+ HRTF 3D AUDIO"
A tento čip má asi nějak jinak zapojen mixák.
Nepodařilo se mi ho přemluvit k nahrávání. Jinak teď používám starší kartu
která má hardwarovou banku midi od rolandu a je kompatibilní s WSS a
SB-PRO.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.