Ztraceni paketu & tcpdump

Stepan Liska lisks9am na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 11 23:08:55 CET 2001

Jaroslav Stribrsky wrote:
> narazil jsem na problem - mam linuxovy server (kernel 2.2.18 se stealth
> patchem) s peti sitovkama (RTL8029), pocitac ma 1 verejne IP +
> maskaraduje 8 dalsich vnejsich IP adres. Na jedne sitovce se objevil
> problem s prenosem paketu - pingat z vnitrni site na IP adresu prislusne
> vnitrni brany jde bez problemu, ale pokud pingam na adresu vnejsiho
> rozhrani, obcas spojeni na nejakou dobu vypadne. Chytil jsem to i v

  Dobry den,

  poslouzim zkusenosti. Nektere sitovky s cipem RTL8029 (noname,
Planet), ktere jsme masivne pouzivali v siti s cca 30ti pocitaci se po
nejakem case (rok-dva) "zblazni". Dokonce jsou schopny shodit provoz na
celem segmentu site. Byva celkem zahul zjistit, ktera to zase je.
Diagnosticke utility se sitovkou dodavane zpravidla nic neohlasi.

  Nase reseni byla popelnice a 3COM.

  S pozdravem,

    Stepan Liska.