Zablokovana 1. konzole

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Pátek Leden 12 09:09:02 CET 2001

Dobry den,

	prosim Vas, stala se mi takova mala nehoda. Kdyz jsem editoval VI-ckem
jeden soubor, tak jsem dal misto [Ecs]:s ^X^S (jak jsem zvykly z emacsu pro
ulozeni souboru). Tim se mi zablokovala 1. konzole. Zkusil jsem killnout VI z
jine konzole a stale nic. Kdyz jsem zkusil dat echo neco > /dev/tty1, tak se
to neprovedlo (zustalo to "echo neco > /dev/tty1" viset). Ted nevim, jak se toho
mohu zbavit, aby se mi uvolnila 1. konzole.

	Nesel by se tu nekdo, kdo by mi byl ochoten poradit?

	Dekuji.

		Petr Kucera