Kudy na minimalni Linux (solved)

Gilhad gilhad na iname.com
Pátek Leden 12 11:49:52 CET 2001

Jiri Licek wrote:

> dd,
> nechci vyvolat diskusi, jen se ptam jaky to poradny Linux a masinu mate?
> diky, jirka

;-) masina je (asi) Pentium II na 350MHz se 128MB rameti a linux je
RedHatu6.2 + spousta dalsich balicku, patchu a tak podobne. Mam novou
verzi Gimpu a tak.
No a hlavne uz nemusim pouzivat W*****s!

Doma mi bezi 486 na 100MHz s 40MB rameti a grafika je tam neskutecne
pomala => pouzivam pouze textovy mod.
Navic diky omezenemu prostoru na disku kazdou chvili zkousim, co by asi
tak slo odinstalovat a co uz zpusobi problemy. (postup: Hele tohle
naznam, to asi nepotrebuju, pryc s tim, .. , a sakra asi jsem to prece
jen potreboval..)

Takze proti Trabantu je nove BMW urcite poradne auto, i kdyz vy mozna
jezdite RolsRoycem ;-)
--
Zdravi
    Gilhad