xfs po padu nestartuje?

Daniel F. Hrouzek dhrouzek na stratosfera.cz
Pátek Leden 12 14:25:00 CET 2001

	zdravim!

	ono uz tu neco podobneho bylo, nicmene v konferenci jsem nenasel konkretni
vec, ktera by mi pomohla problem vyresit. jde o to, ze se mi vcera povedlo
totalne zatuhnout. byl jsem prave v gnome, pocitam ze spadnulo spojeni s
xserverem, nemohl jsem nic delat, ani se prepnout do konzole.... myslel jsem
si, ze to nebudu muset nikdy delat, ale bohuzel, doslo na restart :-((. no a
po nem uz jsem xka nerozbehnul. po 'startx' se objevi legendarni hlaska, ze
nelze najit font 'fixed', ze se nemuze spojit s xfs pres 'unix/:7100' nebo
tak nejak. ja to dejmetomu xapu, protoze xfs hlasi 'xfs is dead but subsys
locked' :-)), ale PROC se to stalo, to mi nikdo nevysvetlil (a uz vubec ne
to, proc se xfs nahodi a vzapeti spadne...). uz jsem presne tohle kdysi
resil, tenkrat jsem to rozxodil nejakym pomerne magickym zpusobem (proste to
najednou zase slo ;-))), ted nevim. pokud mohu posoudit, s zadnym
konfigurakem, at uz samotnyx xwindow nebo xfs, se nic nestalo, nic se
nezmenilo. pokud nekde doslo ke zmene prav, tak kazdopadne nevim, jak a kde
je na co nastavit... kazdopadne je mi divny, ze by se neco mohlo pokazit
'jenom' padem xwindow... prehlednul jsem neco? a jak z toho teda ven?

	dekuju moc

--
daniel f. hrouzek - programátor stratosféra on-line

email	hrouzek na stratosfera.cz		icq	77845458 (d_f_h)
xchat	d.f.h (www.xko.cz)		www	www.stratosfera.cz
							www.taverna.cz

trustno1