problemy s rh7.0 iso

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Leden 12 14:48:51 CET 2001

Milan Kerslager wrote:
: On Thu, 11 Jan 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
:
: > > HTTP protokol dela nejake problemy pri vekych souborech (povidal Yenya, ze
: > > to ozuzlava procesor), takze to ted myslim ani z Odyssea nejde.
: >
: > 	To je hezka definice 'ozuzlava procesor', to ma byt co?

	Takovou formulaci jsem urcite nepouzil :-)
: >
: > BTW Ja jsem pres HTTP prenesl 'hodne' vice jak 10) 650MB souboru (a
: > kolegove na tom jsou stejne), presto bez problemu... ty chyby se mi
: > obxcs vyskytnou i na FTP... (neseni MD5)
:
: Pry to nepomerne vice zere vykon pocitace, nez FTP. Nevim proc, nevim jak.
: Mozna Apache dela neco neefektivne... Vysvetli presneji asi jen Yenya.
:
	Bohuzel tato situace vzdy nastava, kdyz vyjde novy RedHat,
a to pak radsi zakazu stahovani ISO pres HTTP, nez abych ztracel cas
zkoumanim, cim to je. Jedna z moznosti je, ze Apache si v prubehu
zpracovani pozadavku treba nacita/mapuje cely soubor do pameti nebo
tak neco (ale vypis ps nebo top tomu nenasvedcuje). Mozna by stalo
za to napsat nejaky mod_sendfile, ktery by pouzival sluzbu sendfile
pro odesilani. Jeste je taky moznost, ze treba apache se snazi komprimovat
data pro netscape, ale to nevim jiste.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //
> Is there anything else I can contribute? -- The latitude and longtitude of
the bios writers current position, and a ballistic missile.       (Alan Cox)