Ztraceni paketu & tcpdump

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 12 06:39:34 CET 2001

| Odesílatel: Jaroslav Stribrsky <Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz>
| narazil jsem na problem - mam linuxovy server (kernel 2.2.18 se stealth
| patchem) s peti sitovkama (RTL8029), pocitac ma 1 verejne IP +
| maskaraduje 8 dalsich vnejsich IP adres. Na jedne sitovce se objevil
| problem s prenosem paketu - pingat z vnitrni site na IP adresu prislusne
| vnitrni brany jde bez problemu, ale pokud pingam na adresu vnejsiho
| rozhrani, obcas spojeni na nejakou dobu vypadne. Chytil jsem to i v

To bude tema sitovkama, ja realteky vyhodil. Mel jsem s nima obdobne
problemy (asi 30% kusu), dokonce zatuhavaly nepravidelne i na nekolik
minut. Jedna mi dokonce zvenku nesla vubec. Restart, prenastaveni, vymena
slotu samozrejme nepomahalo. Ve woknech bez problemu. Nejspis nejake
hazardy, nebot linux je prece jenom jiny, nez wokna (haklivejsi na mizerny
HW, byt i tam lze spolehlive rozchodit, ale levnejsi je poridit spolehlivy
HW), prestoze stejny driver jede na jinych v pohode.

Dejte tam misto dotycne karty treba 3c509B a uvidite.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications