Rychlost paralelniho resolvovani (long)

Michal Krause michal na krause.cz
Sobota Leden 13 02:54:00 CET 2001

On 13/01/2001, Pavel Kankovsky wrote:

> Rekl bych, ze zpomaleni nebude takova zahada, kdyz resolver uvnitr
> provadi nejake hratky s mutexy -- zadna paralelizace se neprovadi a
> navic je to jeste pomalejsi o sychronizacni rezii. I kdyz je tedy
> ponekud divne, ze by ta rezie mutexu byla tak velika.

No, pokud by byl gethostbyaddr_r() vlastne jenom gethostbyaddr(), ale s
praci se siti obklicenou mutexem, pak by se to asi vysvetlovalo :)

Jinak jsem pred chvili otestoval adns a jeho rychlost je radove vetsi,
cemuz zrejme napomaha fakt, ze odpada rezie threadu a hlavne je mozne
provadet treba 2000 dotazu najednou (asynchronne pres select()y), coz u
threadu nebude to prave orechove.

> Ja bych rekl, ze argumenty jsou dobre (viz name u res_query()). To, ze
> je ve vecech jako buf a ans(wer) binarni smeti, je celkem
> pochopitelne, kdyz se tam strkaji DNS zpravy.

Me slo spis o to, ze nekde bylo misto adresy/hodnoty "Cannot access
memory at address...", coz pak gdb hlasi i pri pokusu o zobrazeni
dalsich symbolu.

> P.S. Jinak bacha na strncpy(). Nezarucuje, ze kopie bude mit na konci
> '\0', coz muze byt neprijemne, pokud ji pak pouzivame jako string.

Jasne, normalne si tohle hlidam, slo spis o ojedinely kiks (podporeny
faktem, ze tohle nebyl ostry program - nejak jsem na tyhle veci pri
ruznych pokusech laxnejsi :( )

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka