TCP a nekvalitni spoj

Stepan Cirkl cirkl na mssch.cz
Sobota Leden 13 14:58:37 CET 2001

DD

ja bych kusil nastavit mensi MTU u paketu. Sice tim snizite realnou
penosovou rychlost, ale kdyz budete mit mensi pakety (ktere pri
interaktivni praci prevazujou), tak:
1. je mensi pravdepodobnost ze chyba nastane prenosu paketu.
2. kdyz chyba nastane, bude se znovu posilat mensi mnozstvi dat a je
nizsi pravdepodobnost zacykleni posilani toho paketu.

celkove by se to podle mne mohlo projevit lepsim chovanim linky. Je to
pouze napad. Hlavu bych za nej nedal, ale logika mi to rika. byl bych
radm pokud by mi to nekdo potvrdil nebo vyvratil.

Stepan Cirkl
Spravce site
MSSCH, Praha