Netscape 6.0 je lenoch

Sobota Leden 13 16:11:54 CET 2001

On Tue, 9 Jan 2001 Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:

>   To je samozrejme pravda, nicmene jsme tu zjistili jeste jednu vec. Ma
>   to tentokrat spojitost se Star Office 5.2 (lepe receno, na ni jsme
>   pozorovali rozdily). Efekt je konkretne ten, ze na prakticky shodne
>   HW sestave nabiha SO 5.2 kolegovi v minutach a mne nejvyse v
>   desitkach vterin (tak 20-30). Pricemz ja mam RH 7.0 CZ + KDE 2.0.1-1
>   a on RH 6.2 CZ + KDE 1.1.2. Oba dva mame Xserver z distribuci, tedy
>   ja 4.0.1 a on (tusim) 3.3.6. Nakonec jsme zjistili, ze on pouziva
>   predkompilovany kernel (2.2.14-6.0.1) z rpm a ja jsem si jej
> [...]

Jedine, cim jsou ty systemy shodne, je mozna HW, ale jinak je to bez
detailnejsiho pohledu porovnavani jablek s hruskami. V prvni rade bych se
zajimal o to, jestli je ten pomalejsi system (rozumej pomalejsi pri startu
SO) celou dobu vytizeny, nebo jsou tam nejaka hlucha mista. Pak by bylo
dobre nejakym zpusobem zkusit eliminovat vlivy ruzne konfigurace: tj.
zkusit pouzit toznou verzi Xserveru, stejne verze dynamickych knihoven,
stejne verze KDE (nebo KDE zrusit vyrusit uplne), stejne verze jadra,
jestli z toho neco bude mit vyznamny vliv. Pak je zde samozrejme moznost
nejakym zpusobem profilovat start SO a zkouset hledat useky, ktere se
vykonavaji zasadne ruznou rychlosti. Proste: bez prace nebudou kolace. :)