nejde se prihlasit - login - chyba : Unable to load interpreter /lib/ld-linux.so.2

Martin MaD Douda martin na douda.net
Neděle Leden 14 09:22:55 CET 2001

Zajimave.

pres single mod se dostante k shellu a zkuste overit baliky util-linux a
glibc
# rpm -V util-linux
# rpm -V glibc

pokud to nepomuze, tak se kouknete, jestli strace ukaze neco zajimaveho.

provadel jste neco s libc? s kernelem? s loginem?

				Martin

On Mon, 1 Jan 2001, Jan Jelínek wrote:

> Na RH6.2 po zadani jmena vyskoci hlaska
>
> Unable to load interpreter /lib/ld-linux.so.2
>
> a opet nabidne login:
>
> Link tam je i se souborem na ktery odkazuje.
> Disk je bez chyb, kontroloval jsem ho.
> Ten soubor jsem se pokusil i znovu nakopirovat z jine instalace.
> Vse marne.
>
> Ma nekdo tuseni jak z toho ven?
>
> Dekuji za kazdy napad.
>
> Jan Jelinek

                              Martin "MaD" Douda
WEB: http://martin.douda.net/   PHONE:+420603752779   ICQ# 86467013
EMAIL: <martin na douda.net>, <mad na gate.mobil.cz> (160 characters only)
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Why do we want intelligent terminals when there are so many stupid users?