Re: PINE - zahada

Petr Mach gsl na seznam.cz
Neděle Leden 14 10:48:12 CET 2001

> Skuste zde zmenit nazev na jiny aby nekolidoval s nazvem schranky.
> Skuste uvest zde celou cestu.
> Jinak take to pouzivam a fungujeto tak jak má, akorát všude píši plné
> cesty ke schránkám.
> Jinak ještě chyba špatné práva na té schránce.
> Je ta schránka vytvořená, jde tam zapsat z pine?

Vse krome te cesty jsem jiz zkousel/overil a ani ta plna cesta
mi nepomohla. Ja to vazne nechapu. Je to naprosto to samy, jako
konference csTeXu, akorat jina adresa, a ta filtrovat jde.

Do teto konference taky napsal jeden kamarad, ktereho filtruji
podle From:, ten se mi vyfiltroval spravne. Takze problem dela
konkretne filtrovani To:, ale jenom u konference Linux. Jsem z
toho uplny jelen. Nenapada me jedina mozna pricina.

Petr Mach
Nejenom anglicko-český slovník: http://slovnik.seznam.cz