tisk pure ASCII cestiny

Libor msqqq na volny.cz
Neděle Leden 14 12:19:41 CET 2001

Dobrý den,
    má někdo hotové řešení tisku čistého ASCII souboru?
Mám na mysli něco takového, aby se dalo zadat:

        cat soubor_8859-2.txt | onen_filtr | lpr -Ppostscript

o tiskárně smím předpokládat, že umí postsript. (většinou jde o standartně
nainstalované cokoliv z printtols)

Jako onen_filtr by třeba mohl fungovat cslatex a prostředí verbatim,
to je ovšem tak těžkopádné řešení, že se za něho až stydím.
Kromě toho mi jde o to aby byl ten filtr pokud možno ohleduplný
k system resources i ke kapacitě disku. A navíc nevyžadoval nějaké
supermoderní knihovny a tudíž nejposlednější distribuci Linuxu.

Ještě přesněji řečeno, aby to vše ještě použitelně
běželo na 386/25MHz 8MB RAM a docela slušně na 486/66MHz 16MB RAM.

Jako horkého kandidáta jsem odhalil enscript, ale ten si při
--encoding=88592, po zpracování nesporně korektního
vstupu stěžoval, že mu chybí některé znaky a na výstupu to i dokázal.

Takže nechci znovu vynalézat existující řešení a ptám se, jestli
už to nemá někdo hotové.

Díky

Libor Eitner