Bezdiskova stanice zasekne server

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Neděle Leden 14 17:02:44 CET 2001

     Dobrý den

     Dělám pokusy s bezdiskovým klientem. Nakopíroval jsem si soubory
pro bezdiskový systém do vyhrazeného adresáře na serveru a nasdílel jej
přes NFS. Poté jsem z diskety s jádrem nabootoval klienta, který získává
od serveru IP adresu přes DHCP (stejný počítač jako NFS server).  Potud
je vše OK. Klient dostane IP a přimountuje si příslušný adrsář jako /.
Po té server !!! bez varování vytuhne a je po legraci. Vzhledem k tomu
že logy ani portmap v debugovacím režimu nic neříkají, obracím se k
moudřejším o radu.

     S pozdravem
                              Jiří Mlíka