tisk pure ASCII cestiny

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Leden 15 07:07:11 CET 2001

> standartně
>
> Zkuste a2ps. Muzete jeste usetrit cat.
>
> Zdravi Jaroslav Honsa.

Ovsem, a2ps je na toto jako stvoreny. Ostatne to vyplyva i z jeho nazvu.
Zkuste to treba s touto volbou:
a2ps --encoding=latin2 -B -R -1 --borders=no

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz