apache + ssl

Roman Mosnicka rmosnicka na iol.cz
Pondělí Leden 15 09:33:14 CET 2001

Dobry den,

potreboval bych rozchodit apache s podporou ssl. Pouzivam distribuci SuSE 7.0, kde jsou vsechny potrebne baliky.
Takze jsem nainstaloval apache ver.1.3.12-130,  openssl ver.0.9.5a-56 a mod_ssl ver. 2.6.5-95.

Protoze teto problematice vubec nerozumim, tak ted bych potreboval zkontrolovat, pripadne poradit, jestli moje domenky
jsou spravne. Jestlize tedy chci provadet certifikaci pres certifikacni server tak vytvorim dvojici klicu:
openssl genrsa -des3 -out server.key 1024
openssl req -new -key server.key -out server.csr
klic server.csr odeslu na certifikacni server, oni by me meli zpatky poslat klic server.crt. Pote je uz pouze treba zadat
do souboru httpd.conf
SSLCertificateFile    /etc/httpd/ssl.crt/server.crt
SSLCertificateKeyFile /etc/httpd/ssl.key/server.key

Moje potreba je ale spise takova, ze nepotrebuji certifikaci pres certifikacni server, staci mi, kdyz komunikace se
serverem bude sifrovana pomoci ssl. Takze zase potrebuji vytvorit dvojici klicu, pricemz ja budu sam sobe certifikacnim
serverem - self-signed. Co ale nevim je jak tyto klice vytvorit. Muzete mi nekdo poradit ?

Dale mam v httpd.conf

<IfDefine DUMMYSSL>
AddModule mod_ssl.c
</IfDefine>
<IfDefine SSL>
AddModule mod_ssl.c
</IfDefine>

Je to vse co potrebuji ?

Predem dekuji za kazdou radu, preji pekny den Roman Mosnicka