RedHat-7.0-cz problém s Xserverem

Kašmír kasmir na atlas.cz
Pondělí Leden 15 12:18:08 CET 2001

Mám ve svém počítači grafickou kartu ATI RAGE IIC. Instalace RH 7.0 cz
proběhla zcela korektně, včetně otestování grafické karty pro mnou zvolené
rozlišení. Přesto nešlo spustit X. Xconfigurator nedokázal spustit Xserver
ani na nejnižším možném rozlišení. Přitom na stejném počítači přitom předtím
bezvadně běžel Linux SuSE 6.4 evaluation s X. Nainstaloval jsem RedHat 6.1
cz, kde vše také korektně funguje. Mám-li teď nainstalovaný RedHat 6.1 cz,
mohu provést aktualizaci na RedHat 7.0 cz bez obav, že bych přišel o svá
nastavení a funkčnost X?