xfs po padu nestartuje?

Erich Vinclav terchova na vratna.sk
Pondělí Leden 15 17:29:51 CET 2001

Dobry,

tento problem som pred casom mal tiez. Az na to, ze mi to robilo aj po prvej
instalacii (RH7.0). Pricinou boli niektore RPM, ktore zrejme urobili nejake
"upravy" v nastaveni fontov. Ci uz zmenili cesty alebo fonty alebo co, to
neviem a ani som to nehladal, nemal som na to ani cas ani chut. Pomohlo
rpm -e nazov_balicka. A ktore to su? Uz ani neviem, ale boli na CD2 k RH a
taktiez pri Powertoolsoch. Boli to ale nejake nepodstatne baliky (hry...).
Dufam, ze vam to pomoze (ak teda mate RH). S pozdravom

Erich

* Erich Vinclav
* OMNITRADE a.s, Terchova
* mail: terchova na vratna.sk